Christina Perri - A Thousand Years

  

 

Heartbeats fast
心跳加速
 
Colors and promises
面對真相和承諾
 
How to be brave
如何才能勇敢


How can I love when I'm afraid to fall
當我害怕深陷又該如何去愛

But watching you stand alone
但是看到你獨自佇立

  All of my doubt suddenly goes away somehow
不知為何我的疑慮瞬間消失

One step closer
再靠進一步
  I have died everyday waiting for you
  我每天都在殷切期盼著你
 
  Darling don't be afraid I have loved you
 
親愛的不要擔心  我已經深愛著你
 
  For a thousand years
 
千年之久
 
   I'll love you for a thousand more
 
而我還會再愛你千年


   Time stands still 
 
時光靜止
 
  Beauty in all she is
 
芳華常駐
 
  I will be brave
 
我會變得勇敢
 
  I will not let anything take away
 
我不會讓任何人帶走我的一切
 
  What's standing in front of me
 
我擁有的所有
 
  Every breath
 
每次的呼吸
 
  Every hour has come to this
 
每一小時都是為為了此時此景
 
  One step closer
 
只有一步之遙
 
  I have died everyday waiting for you
 
我每天都在死心蹋地的盼著
 
  Darling don't be afraid I have loved you
 
親愛的請不要擔心      我已經愛你
 
  For a thousand years
 
千年之久
 
  I'll love you for a thousand more
 
我還會再愛你一千年
 
  And all along I believed I would find you
 
一直以來我相信我會找到你
 
  Time has brought your heart to me
 
時光把你的心交給了我
 
  I have loved you for a thousand years
 
我已經愛你一千年
 
  I love you for a thousand more
 
我還會再愛你一千年
 
  One step closer
 
再靠近一步
 
  One step closer
 
再靠近一步
 
  I have died everyday waiting for you
  我每天都深情地盼著
 

  Darling don't be afraid I have loved you
 
親愛的請不要擔心      我已經愛你
 
  For a thousand years
 
千年之久
 
  I'll love you for a thousand more
 
我還會再愛你一千年

 

 

~~寫在後面~~寫在後面~~寫在後面~~寫在後面~~寫在後面~~寫在後面~~寫在後面~~寫在後面~~

深情的好歌...

如果我對妳這麼深情

有機會嗎?

妳好

我愛妳



 

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    淺酌時尚 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()